سامسونگ در حال کار بر روی دستبند هوشمند رده پایین است

سامسونگ در حال کار بر روی دستبند هوشمند رده پایین است

سامسونگ در طول سالهای گذشته دستگاههای پوشیدنی متعددی بصورت ساعت و دستبند هوشمند در رده محصولات میان رده و بالا رده ساخته است که از جمله انها می توان به Gear S2 اشاره کرد که از طراحی دایره ای برخوردار است. خبرهای جدید حاکی از ان است که این شرکت در حال کار بر روی دستبند هوشمند جدید رده پایینی می باشد.

محصول جدید این شرکت، SM-R150 نام دارد که در داخل شرکت Triathlon ان را می شناسند. این ابزار دارای همان امکانات مشابه دستبند جدید Xiaomi Mi Band شیائومی است که بتازگی به ارزش 15 دلار در چین و هند عرضه شده است. اطلاعات دقیقی از این گجت هوشمند نداریم.

از طرفی سامسونگ نرم افزار S Health را برای تمامی دستگاه اسمارت فون های غیرسامسونگ ارائه داده، پس می توان انتظار داست که این دستبند جدید اینده کره ای با تمامی گوشی های اندرویدی همخوانی داشته باشد. چه کسی می داند، شاید با ایفون های اپل نیز همخوانی داشته باشد.

در حال حاضر کمپانی‌ هایی همچون شیائومی، فیت بیت و میس‌ فیت بخش بزرگی از بازار را در رده‌ دستبند های هوشمند پایین رده در اختیار دارند. اما بایستی دید که آیا سامسونگ قادر به تغییر این وضعیت می باشد یا خیر؟

منبع : sammobile


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: الکترونیک ، تکنولوژی نو ، ،


تاريخ : پنج شنبه 21 آبان 1394برچسب:, | 11:58 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز